Over Masterclass: Klantgerichte dienstverlening
Masterclass: Klantgerichte dienstverlening
Bent u eigenaar van, of werkt u voor een installatie- of bouwbedrijf? Ontwikkelt u innovatieve diensten voor uw klanten? Bent u op zoek naar manieren om klantgerichter te gaan werken? Kom dan naar de KIEN Masterclass op woensdag 28 september bij Hager in Den Bosch. Voorafgaand heeft u de gelegenheid om een demonstratie van Hager bij te wonen.
Deze masterclass is in 2015 ontwikkeld in samenwerking met TNO en is nu nog meer toegespitst op het werkgebied van installatie- en bouwbedrijven. Aan de hand van concrete oefeningen gaat u aan de slag met uw klantreis. Ook geven we u tips voor praktische en betaalbare middelen die u hierbij kunnen helpen.
Eerdere deelnemers waren positief over de Masterclass:
“Enthousiast verhaal”
“Zeker veel opgepikt”
“De klantreis-oefening is zeer waardevol”
Onderwerpen
- Wat is uw doelgroep en welke methodes zijn er om onderzoek te doen naar hun behoeftes
- Wat is een klantreis en hoe kunt u met dit inzicht uw dienst verbeteren
- Hoe kunt u hier in uw eigen bedrijf op een praktische en betaalbare manier mee aan de slag
Doelgroep
Deze masterclass is interessant voor installatie- en bouwbedrijven die graag hun dienstverlening beter willen afstemmen op de behoeftes van hun klanten.
Sprekers
De masterclass wordt gegeven door ir. Debbie Mous M.M. en Adrie van Duijne, directeur van Stichting KIEN. Meer informatie over de spreker vindt u hier.